ارنواز ارنواز ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

شیپلپلون

عاقبت خیاطی برای نی نی دو هفته ایی این میشه

1390/5/31 17:24
نویسنده : عمه نوشین
1,992 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com 

ارنواز گلی  niniweblog.com  وقتی به دنیا اومدی هیچ لباسی اندازت نبود. عمه نسیم تصمیم گرفت برات لباس بدوزه......خنده

 یکی از لباساتو از بابایی گرفتم تا از روش برات لباس بدوزم ،اما یادم رفته بود که تو روزانه رشد می کنی قلب

تا لباسو دوختم ،

                 دکمه خریدم،

                                بهش زدم،

                                           خوشگلش کردم

               وبابات وقت کرد بیاد ازم بگیره 

تو بزرگ شده بودی و لباسی که من با زحمت  دوخته بودم،دیگه برات کوچیک شده بود.خیال باطل

ولی مامانت برای اینکه دلم نشکه اونو با زحمت تنت کرد وچندتا عکس ازت گرفت تا تاریخی بشه ودرس عبرت ولی.....................حالا تصمیم گرفتم که برات یه لباس عروس بدوزم نیشخند

عاقبت خیاطی برای نی نی

١


٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
3 شهریور 90 23:31
مامان جونی
4 شهریور 90 1:01
عروسک نازم خودم برات لباس میدوزم ،عمه نسیم کلاس خیاطی رو هنوز تموم نکرده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیپلپلون می باشد