ارنواز ارنواز ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

شیپلپلون

غبار دل

1390/7/24 12:52
نویسنده : عمه نوشین
1,572 بازدید
اشتراک گذاری

عکس هایی بی نظیر و دیدنی از مناظر زیبای طبیعت ، www.irannaz.com

 

سلام به همه دوستان مهربونمون

ارنواز عزیزم

چند روزیه آسمون دل همه ما رو غبار غم گرفته

ایشالا هیچ وقت دل کسی در غم از دست دادن عزیزی غمگین نباشه

مینویسم نه فقط برای غمگین شدن بلکه برای اینکه بزرگتر که شدی

بدونی تو همچین روزایی که تو خیلی کوچولو بودی

زن عمو مهری عزیز پر کشید ولی مهرش از دل ما هیچ وقت پر نمی کشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرین
24 مهر 90 13:03
نوشین جون بهتون تسلیت میگم و برای همتون صبر آرزو میکنم


لطفتونو می رسونه .
خاله ی امیرعلی
24 مهر 90 17:03
واقعا متاسف شدم انشالاه بقای عمر شما باشه روحشون شاد
عمه جون تسلیت میگم واقعا از دست دادن عزیزی غم بزرگیه
برای شادی روحشون فاتحه و صلوات میخونم
الهم صلی علی محمد و ال محمد


قربون شما عزیز دلم .خیلی به من لطف داری
نگين
28 مهر 90 13:41
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
مامان ملیکا
2 آبان 90 0:59
سلام عزیزم تسلیت می گم خدا صبرتون بده
اخرین غمتون باشه


لطف داری عزیزم .ایشالا عمر همه عزیزا طولانی باشه .
مامان آرتین
13 آبان 90 19:05
سلام عزیزم. تسلیت می گم
مامان آرین
21 آبان 90 14:48
عمه نوشین جون خوبین ؟ چرا دیگه آپ نمیکنین ؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم ببخشید منم دلم براتون تنگ شده اصلا وقت نکردم ولی بعد از ایام دهه سعی میکنم اپ بشم
مامان علی مرتضی
6 دی 90 22:34
سلام خوبید؟ماشالله به این نی نیه خوشمزه خدا حفظش کنه راستی به وب ما سر بزنید و اگه از طرحم خوشتون اومد میتونید به مارای بدید کد ما 168 اگه به آشناهاتون هم سفارشمون کنید که خیلی خوب میشه


حتماعزیز دل .
بابای غلوم
10 دی 90 15:06
من دخترتو برای غلوم میخام
بزارش کنار تا بزرگ شه


اولا که دخترم نیست نفس عمه است .بعدش به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمی دم.......بابای غلوم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیپلپلون می باشد