ارنواز ارنواز ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

شیپلپلون

همه خبرای این یه هفته برای گلم

1390/6/18 20:37
نویسنده : عمه نوشین
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونیا  ....این عکس شیپلپلون با قلبا و یه کلی بوس تقدیم به شما 

شیپلپلون قصه ما الان درست ٩ روزه که رفته سفر با مامان وباباو مامانی و دایی اش.

مامان جونی دلش برات تنگ شده

 

ما هم همینطور ...

 خوب بقیه خبرا اینکه .....

  

همگی با ماشین بابا امین حرکت کردن به سمت تهران و کرج .اونجور که بابا امین شب گذشته بامون تماس گرفت ..............گفت :

رفتین پیش دختر عمه سارا و بعدش هم خونه عمه کبری . اونجا نی نی آراد رو  برای دومین بار دیدی  .ولی به جای بازی باهاش، ازش ترسیدی و گریه کردی .دخترم اینقده     نی نای نای.....پسر به این گلی ،خوشگلی ،ماهی...   .

 

مامان جونی دلش برات تنگ شده

ما هم همینطور ...

منم که نمیبینمت سوژه هام یادم رفته

تو این یه هفته عمو احسان با دوستاش رفتن مشهد دیروز رسیدن وشبم رفتن زیارت....قبول باشه احسان خان ...قراره سو غاتی یادش نره

من ونسیم هم دو روز گذشته رفتیم مصاحبه ولی احتمالا نمیریم چون راش دوره ....

 

دیگه برات بگم ...آها دو روز پیش مامان گفت حوصلم سر رفته بیا بریم پیاده روی ..من گفتم گرمه ولی خوب رفتیم ......

باهم رفتیم و برگشتن از خیابون اصلی اومدیم خونه .مامان خرید داشت .منم تا اونجا بودم یه گوشه از فروشگاه ظرف نی نی  دیدم ورفتم سراغشون .

ارنوازکپل خودم هر وقت میاد خونه ما سر سفره غذا دوست داره با ما غذا بخوره ولی باقاشق میزنه تو بشقاب ، خودش از صداش می ترسه .

 آخه شیپلپلون که نباید اینقدر ترسو باشه . ما هم برات ظرف نی نی خریدیم که اینجا هم راحت غذا بخوری ودیگه نگاه دهنای ما نکنی واون لبای خوشگل غنچه ایتو الکی تکون ندی .

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز                  شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز      

یادم باشه عکست که با کریر رو میز ناهار خوری وسط سفره ما نشسته بودی رو هم بذارم.

 

 راستی، روی همه ظرفات عکس کیتی صولتی هست ..آخه ارنواز تو همه وسیله هات خرسی پو هستن 

،،،،،،،،،،،

آها آخرین خبر این هفته اینکه می خواستیم بریم برای دیدن جهیزیه فرید وعفت.وسایلا رو هم آماده کردیم اما ساعت ١  طهرفهمیدیم ماشین بابایی خراب شده( باتریش خالی شده .)

محض اطلاع باید بگم بابایی ماشینشو فقط٣ماهه که از نمایندگی تحویل گرفته .جالبتر اینکه امداد خودرو که اومده ،گفته ما باتری نداریم ،وایسید تا برامون بیاد. حالا فردا یا یه ماه دیگه هم معلوم نیست ....

   

کیفیت رو حال میکنی ....به این میگن خدمات پس ازفروش...کیفیت محصول ....تامین قطعات تضمین خدمات ...برا همینه که صاحاب کارخونه های این مملکت فقط سوار فراری و بنز خارجی میشن .....

 

دیشب عمو حمید و بچه هاش اینجا بودن .علی و نازنین دیگه کم کم داشت حوصلشون سر میرفت که نوشین به دادشون رسیدووبلاگ شیپلون رو نشونشون داد

عمه نسیم هم ازاون پاکن های خوشگلش داد بهشون. خلاصه ٣ ساعتی نشستیم و حوصله هیچکی هم سر نرفت . تازه با هنر نمایی عمه ها چیزای خوشمزه هم خوردیم.جات خالی

 

فردا جمعه اس و شما قراره حرکت کنید به سمت خونه .البته این دفعه دومیه که شما رفتی تهران پیش مامان بزرگ و بقیه.سری قبلی ٤ماهت بود با هواپیمارفتی اذیت هم شدی .حالا ایشالا که این سری اذیت نشده باشی .

 animated gifs of babies- stork and baby

فردا به امید خدا میبینمتون چون ما که موندنی شدیم .......|

 به بقیه هم سلام برسون

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

 

 

از اینکه ما رو دیدین ممنون 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان قندعسل
18 شهریور 90 16:31
خوشششششششششش به حالت ارنواز جون عجب عمه های باحالی داری سفر خوش عزیزممممممم
مامان ملیکا
18 شهریور 90 16:46
سلام عزیزم شما هم نی نی نازی دارین از طرف من ببوسش
مامان مانی جون
18 شهریور 90 18:19
مانی جونم وقتی ما چیزی میخوریم دهنش رو تکون میده و ملچ مولوچ میکنه
خاله نی نی ناز
19 شهریور 90 8:37
مرسی عزیزم
محيا كوچولو
19 شهریور 90 23:06
سلام من محياهستم چه دختر نازي منتظر ديدار شما هستم
مریم مامان ملینا
21 شهریور 90 15:32
سلام به ارنواز جون، ماشاالله چه دختر نازی..............
امیدوارم سفر خوش بگذره و به سلامت برگردی عزیزم
بوسسسسسسسسسس


ممنون مامان الینا
مامان نفس طلایی
22 شهریور 90 9:59
سلام تولد 8 ماهگیت مبارک نازنینم


قربون نفس طلای خودم برم پس کی به دنیا میای توعسل
مامان نفس طلایی
22 شهریور 90 23:49
سلام عزیزم من ترم هفت لیسانس روان شناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی ام خیر سرم می خوام واسه ارشد بخونم که نمی خونم اره الحمدلله رابطمون جالبه البته شما خودتون گلید
مامان نفس طلایی
22 شهریور 90 23:49
راستی با اجازه لینکتون می کنم


خواهش می کنم .من خیلی وقته لینکتون کردم بی اجازه
مامان آرشیدا قند عسل
23 شهریور 90 11:04
ای عزیز دلم ،خییییییییلی با نمکه این شیپلپلون ماشاالله از طرف ده دفعه ببوسش گلمو


بوسیدمش 10 دفعه
مامان نفس طلایی
23 شهریور 90 12:53
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیپلپلون می باشد