ارنواز ارنواز ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

شیپلپلون

خوابهای طلایی

1390/6/11 0:50
نویسنده : عمه نوشین
2,018 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5               

  تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net  

 

سلام به همه ی دوستای خوب شیپلپلون .از اینکه از ما دیدن می کنید ازتون ممنونیم

 تاحالا یه  فرشته دیدین که خوابیده باشه

 

امروز می خوام عکسایی از یه فرشته کوچولو که تو مدل های خوشگلی خوابیده نشونتون بدم

شیپلپلون خوشگلم اینجا حدودا دو ماهشه...

نقل من خواب شیرعسل میبینی یاپوشک طلا شایدم فرشته ها دارن بات بازی میکنن  

بقیه عکسامو تو ادامه مطلب حتما ببینین   

           

ارنواز مامانی اینجا 40 روزشه . شیپلپلون ،بابایی این عکسارو گرفته تا روی تقویمی که برای عید برات چاپ کرده بزنه .واقعا قشنگه .حتما یه دفعه عکسشو می ذارم

 

  

      خواب خوش مبینم       

 

 

 

دستامو گذاشتم زیر سرم  مثه آدم بزرگا       

   

 

    این دیگه آآآآآآآآآآخرشه   

 

من اینجا فقط وفقط یه ماهمه

 

 

من یه نی نی یه هفته ای هستم   

 

شیپلپلون ایجا فقط و فقط و فقط 2 روزشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

شکلات مامانی وباباش
10 شهریور 90 19:20
سلام ممنون که به ما سرزدین جه دخمل نازی اشاا.. خوابای خوبی ببینی


ممنون مامانی
الی
11 شهریور 90 17:49
سلام جه دخملی چه نازه خوش بحالش با این عمه های مهربونی که داره درست حدس زدید که ژوان یه اسم کردیه به معنی عاشق وبه یه تعبیر دیگه کوهنورد
خان گوگولي بابا
11 شهریور 90 19:24
عيدت مبارك شيپلپلون جونم خيلي نازي

[hr


ممنون خان گوگولی .عید شما هم مبارک عزیزم
خاله نی نی ناز
12 شهریور 90 0:18
سلام سلام
وای وای عخشه خاله رو ببین چقده ناز خوابیده
گلم مرسی از این که به ما سرزدید
ستاره ی ما هم 28دی ایشالا به دنیا میاد
راستی لینکتون کردم
بازم به ما سر بزنید...


ممنون خاله.منم شما رولینک می کنم
مامان قندعسل
12 شهریور 90 0:31
واااای چه عکسایییییییییییییی خیلی نازززززززززن مخصوصا عکسی که مثه ادم بزرگا خوابیده


ممنون مامان
آترین کوچکولو
12 شهریور 90 2:29
مرسی کوچولوی نازنازی
مامان پریناز
12 شهریور 90 12:50
خدا حفظش کنه این کوشولوی ناز نازی رو


مرسی مامان پری ناز
عمه نسیم
12 شهریور 90 23:08
خوابای خوش ببینی نفس عمه
الهام مامان رامیلا
13 شهریور 90 0:20
سلام به مامان الهام مامان ارنواز جان یا همان شیپلپلون مرسی که اومدی پیش ما چه جالبه اسم من هم الهامه و خواهرشوهرمم نسیم تفاهم داریما من لینکتون می کنم دوست داشتی بلینک تا بیشتر با هم تبادلداشته باشیم
تازه اسم دختر منم اوستاییه


حتما عزیزم
مامان ملیکا
13 شهریور 90 17:30
سلام
خیلی ممنون که به ما سر زدید
نی نی خیلی نازی دارید خدا واستون حفظش کنه
من شما رو لینک کردم لطفا من و لینک کنید


حتما عزیزم
مامان النا
13 شهریور 90 20:40
سلاممممممم
ماشالله چه نازه خداحفظش کنه


ممنون مامان النا
مامان مليكا
14 شهریور 90 10:20
ممنونم كه به من و مليكا سر زديد وبلاگ خوشگل و شادي داريد ايشالا خدا كوچولوي خوشگلتون رو حفظ كنه


ممنون چشماتون قشنگ میبینه
خان گوگولي بابا
14 شهریور 90 21:00
سلام من شما را لينك تصويري كردم!
فقط به خاطر ارنواز جون .يه بوووس


مرسی خان گوگولی 100 تابوووس
ني ني شكلك
14 شهریور 90 21:02
واي چه بچه نازي راستي به وب من هم سر بزن اگه دوست داشتي تبادل لينك هم كنيم.
بووووووووووووووووووووووووووووووووس به ارنواز خانمي


سلام ممنونم منم شما رو لینک می کنم
مامان آیلا
15 شهریور 90 12:01
چه ناناسی این فسقلی


چشماتون قشنگ میبینه
الهام
15 شهریور 90 14:10
سلام شيپلپلون؛
ممنون از اينكه به ما سر زدي.
يه بوس لپ‌كشاني واسه دخمل ناز و عسلي.


ممنون مامانی
الهام مامان رامیلا
15 شهریور 90 19:00
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
نانی
17 شهریور 90 23:24
ناااااااااااااااااااازی چه خوشگل خوابیده
مامان نفس طلایی
18 شهریور 90 0:52
ناز باشی خوشگلم
mamani hediye koochooloo
18 شهریور 90 20:11
سلام ارنواز عزيزم هميشه شاد باشي دختر ناز و هميشه رويا هاي خوب ببيني
مامان کوثر
19 شهریور 90 10:45
سلام ماشاالله خیلی ناز و بلایی وروجک
خوابیدنت هم دیدنیه عسل خانوم
ما شما رو لینک کردیم ارنواز جون هم شد دوست جون کوثری باعث افتخاره
دوست داشتین بهمون سر بزنید


حتما عزیزم .منم شما رو لینک می کنم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 شهریور 90 14:16
دوباره نتونستم تو پست جدیدتون پیغام بذارم امیدوارم سفر خوشی داشته باشن ارنواز نازنین و همراهانش.
مامان امیرعلی
20 شهریور 90 17:01
عمه جون چشمت روشن که برادر زادت برگشت.بهشون خوش گذشته.ارنواز توپولی شده حسابی؟




ممنون.نه ،هم کمی سیاه شده و هم کمی لاغر ولی خوب در مجموع تپولی خودم که هست. اونقدر شیطون شده که به جای خوابیدن هم دست وپا میزنه ومقاومت می کنه که نخوابه .نمونه اش امروز که پیشم بود 5ساعت بعد از ظهرو اصلا نخوابید.


خاله ی امیرعلی(الهه)
27 شهریور 90 11:12
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه ناز خوابیده فداش بشم من


من فدات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیپلپلون می باشد